Netflixu tečie do topánok, novou smernicou mení filozofiu firmy

O streamovacej spoločnosti Netflix sa teraz veľa píše – nič nové. Iná je však forma tej publicity. Z až hrôzy budiaceho technologického giganta sa v očiach pozorovateľov firma premenila na úkaz omnoho krehkejší, možno dokonca až ohrozený.

Jasným dôkazom sa zdá byť tridsaťpäťpercentný pád akcií Netflixu tento rok v apríli. Trh tak reagoval na správy, podľa ktorých sa nárast počtu užívateľov spoločnosti zastavil, a dokonca došlo aj k drobnejším stratám (aj keď odhliadneme od „zmiznutia“ ruských užívateľov, v ktorých krajine je…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.skhttps://www.infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články

Napísať komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here