Slováci rozhodli o Najdôveryhodnejších značkách roka 2021

Bratislava 2. decembra (OTS) – Práve vzťah zákazníka k výrobku, značke, ale napríklad aj čerpacej stanici či cestovnej agentúre definuje jej silu a potenciál do budúcnosti. Marketingový program Dôveryhodné značky preto v spolupráci s agentúrou NielsenIQ už šiesty rok meral medzi spotrebiteľmi, ku ktorým značkám majú najlepší vzťah a ktoré sú v ich očiach najdôveryhodnejšie. Celkovo spotrebitelia hodnotili produkty v 68 kategóriách, oproti predchádzajúcemu ročníku pribudli nové kategórie ako napríklad E-shopy s potravinami či Zdravotné poisťovne….

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.skhttps://www.infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články

Napísať komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here