3D digitálny billboard: Budúcnosť reklamy?

3D digitálne billboardy majú nadrozmernú veľkosť a dokážu získať pozornosť nielen miestnych obyvateľov, ale aj používateľov sociálnych sietí na celom svete. Pri ich tvorbe sa tvorcovia preto zamýšľajú nad kreatívou tak, aby bola pôsobivá nielen v mieste fyzického umiestnenia billboardu, ale aj v mobile napríklad v New Yorku. Toto trojrozmerné outdoorové médium umožňuje k spotrebiteľom komunikovať novým nápaditým a inovatívnym spôsobom. Ja sa už veľmi teším, keď táto 3D technológia príde aj Slovensko 😊 Nižšie pripájam…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články

Napísať komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here