Ako CB elektro medziročne rástlo, keď e-commerce trh padal

CB elektro je rodinná predajňa s elektroinštalačným materiálom s veľkými ambíciami. Našim cieľom na rok 2022 bolo dosiahnuť 20% medziročný rast obratu. Podarilo sa 33.2%! Ako sme na to išli?

Prvým krokom bolo zavedenie novej vizuálnej identity, čo nám pomáha postupne budovať poznateľnosť a rozoznateľnosť značky a komunikácii dodáva moderný feeling. 

Následne sme začali samostatne pracovať s existujúcimi zákazníkmi aj nanovo prebudovať štruktúru kampaní určených na akvizíciu nových zákazníkov. S klientom sme začali…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články

Napísať komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here