Segmentácia zákazníkov a ich cielenie

Segmentácia zákazníkov a cielenie spolu úzko súvisia no neje to to isté.  Ako správne segmentovať a cieliť? Začneme najprv definíciou.

Segmentácia je proces, pri ktorom rozdeľujeme trhový potenciál do rôznorodých skupín nákupného správania. Ide o praktický spôsob popisu rozdielnosti a podobností medzi rôznymi kupujúcimi. Dobrým príkladom segmentácie je rozdelenie kupujúcich na mužov a ženy. Muž a žena majú rozličný tvar a proporcie tela a teda vyžadujú rozličný dizajn pri väčšine oblečenia. Taktiež existujú kultúrne…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články

Napísať komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here