Zamerajme pozornosť na metriky pozornosti

Meranie médií pravdepodobne nikdy nečelilo väčšiemu prevratu ako teraz. Dokonca aj televízne meranie, ktoré už desaťročia funguje prevažne na rovnakých základných princípoch, prechádza úpravami a prispôsobuje sa dobe streamovania.

Pri kampaniach meriame stále viac metrík. Pokročilých marketingových špecialistov už nezaujíma, koľko celkových zobrazení (impresií) sa uskutočnilo, ale koľko zobrazení bolo skutočne videných, reálnymi ľuďmi, a zanechalo merateľný dopad (ad recall, brand lift a pod.). Meranie pozornosti pritom nie je…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články

Napísať komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here