Čo a kde majú obchody a prevádzky komunikovať počas pandémie?

Riešte lokálny marketing online špeciálne počas pandémie

Sústredíme sa na to, ako pomocou rôznych taktík z oblasti lokálneho marketingu online informujete záujemcov o návštevu vašich kamenných prevádzok o tom,

  • aké obmedzenia musela vaša značka zaviesť,
  • aké opatrenia musela vaša značka prijať,
  • aké možnosti návštevy, objednávky či nákupu ponúkate

v súvislosti s pandémiou Covid-19.

Mohli by ste namietať, že obmedzenia či opatrenia sú stále omieľané v médiách. Sú, ale stále sa menia, a určite nie som sám, koho otočili vo dverách obchodu s…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články