Slovenské výrobky sa vytrácajú z letákov. Lidl ich má len 20 percent. Ako sú na tom ostatné reťazce?

Minimálny podiel tunajších výrobkov štát zrušil. Odzrkadlilo sa to v propagačných letákoch.

Od roku 2019 museli reťazce do letákov umiestňovať minimálne 50 percent slovenských výrobkov zo všetkých ponúkaných. Túto povinnosť však štát vlani zrušil. Po novom musia obchody informovať len o tom, aký podiel domácich výrobkov propagujú vo svojich letákoch.

„Ten, kto predáva potraviny, je povinný uviesť na ktorejkoľvek strane propagačného letáku informáciu o percentuálnom podiele poľnohospodárskych výrobkov a potravín označených podľa § 9b alebo…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.skhttps://www.infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články

Napísať komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here