Sociálna poisťovňa prichádza s novinkou, ktorá má pomôcť skvalitniť služby pre klientov

Tento článok pre vás načítala AI.

Sociálna poisťovňa zriadila novú službu, prostredníctvom ktorej môžu klienti kontaktovať inštitúciu, ak neboli spokojní s vybavením ich požiadavky v pobočke Sociálnej poisťovne.

Reklamáciou, ktorú zašlú po vyplnení jednoduchého elektronického formulára, sa bude zaoberať Centrum kvality a reklamácií.

Máte dve možnosti

Klient vďaka Centru kvality a reklamácií získava novú možnosť vyjadriť názor či nespokojnosť, ak má pocit, že v pobočke Sociálnej poisťovne nedostal očakávanú pomoc. Ak chce podať…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.skhttps://www.infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články

Napísať komentár

Please enter your comment!
Please enter your name here